donderdag 1 mei 2014

Antwerpen I #outfits


Afgelopen week was ik drie daagjes in Antwerpen. Mijn zus studeert daar nu een halfjaar dus werd het hoog tijd om eens gezellig langs te gaan. We hebben alle drie de dagen mijn outfit gefotografeerd waardoor ik drie outfits voor jullie heb.

Shirt: H&M | Skirt: H&M | Hat: Forever 21 | Shoes: Nike 



Een foto´tje op de meir, de grote winkelstraat in Antwerpen. Ik draag een skatershirtje met een crop top, en mijn nieuwe hoedje van de Forever 21. Ik was al lang op zoek naar het perfecte zwarte hoedje en volgens mij komt deze aardig dicht in de buurt.

Pants: Primark | Shirt: Zara | Coat: Unknown | Shoes: Nike 

 Toen de avond al viel zijn we naar de Rivier (de Schelde) gefietst om een stukje langs het water te lopen. Ik heb een broek van de Primark aan die ik als een hoge taille broek draag. Ook net zoals de vorige outfit draag ik mijn bourdeaux nike free runs. (dit waren de enige schoenen die ik mee had ;). Ik  heb ze nu een tijdje en ik ben er verliefd op. Ze lopen heerlijk en staan onder bijna elke outfit leuk.


Dress: newyorker | Hat: Forever21 | Shoes: Nike

In het MAS museum kan je helemaal naar boven en bovenop heb je dan een prachtig uitzicht over heel Antwerpen. Ik draag hier mijn nieuwe jurkje van de newyorker, op de kop getikt voor maar 5 euro. De voorkant is nepleer en de achterkant bourdeaux, goede match met mijn schoenen. 

Er komen nog meer posts over Antwerpen dus stay tuned! :) 



1 opmerking: