zaterdag 3 mei 2014

Hey Macklemore! Can we go thrift shopping?






Zoals ik al zei was ik in Antwerpen in een hele leuke 'thrift shop'. Thrift shop is een leuk engels woord voor een vintage winkel, en een vintage winkel is weer een leuk woord voor een tweedehands winkel. Want dat is het tenslotte gewoon. Desalniettemin is deze tweedehands winkel erg leuk. Hij heet 'Think Twice secondhand', en er zijn 2 winkels van in Antwerpen en in Gent zit er ook 1. Zo nu en dan is er uitverkoop en gaat eerst alles voor €2 weg, en een dag later zelfs voor €1. Laten we kijken wat ik gescoord heb.


Als eerste dit prachtige jasje. Het is een losvallend model met onderin aan beide kanten zakken. Ik vond de print erg leuk en kon deze voor €2 niet laten hangen. Hier komt als het goed is binnenkort een outfitpost mee.

Ik scoorde nog een soort van jasje. Deze heeft een leuke army print en het is een beetje een glad stofje. Ik vond hem stoer, en al helemaal voor €2.





Op de €1 dag kocht ik nog 3 blousjes. De eerste heeft een lekker ouderwetse bloemenprint. Op het eerste gezicht lijkt het misschien meer iets wat bij je grootmoeder in de kast hangt maar ik vind hem erg leuk. Als tweede een blousje dat je opknoopt. Lekker zomers combineren met een hoge taille shortje of broekje en gaan. Als laatste nog een blousje met een zwart witte tijgerprint. Hij valt lekker oversized en net als bij het eerste blousje is de achterkant wat langer dan de voorkant. 

Totaal dus 5 items gescoord voor maar € 7. Geen idee hoe vaak ik het aan ga doen maar ik heb al een paar leuke combinaties in mijn hoofd. En voor deze prijs is het ook niet erg als een item achter in de kast blijft liggen ;) Stay tuned voor meer outfitposts!


9 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te scoren in tweedehandswinkels! Je kan er soms zulke leuke combinaties mee maken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de outfits die je gaat maken met deze kledingstukken! In Gent heb je ook een Think Twice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik zal het even toevoegen :)

      Verwijderen
  3. Owh wauw wat een leuke kledingstukken! Ik moet ook snel weer naar een tweedehanswinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blousejes! En zeker voor die prijs! Ik vind het ook altijd super leuk om bij de kringloop winkel te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kledingstukken! En wat goedkoop, altijd lekker!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks beter dan 'thrift shoppen'! Leuke aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kledingstukken! dat bloesje is echt super leuk!!
    Zo heb ik laatst ook een blouse gekocht voor 3,50- in een 'thrift shop' en daar krijg ik veel leuke complimentjes over!

    BeantwoordenVerwijderen