donderdag 1 mei 2014

Welcome to my world!

Hoi allemaal!

Welkom op mijn stukje internet. Nadat ik al jaren elke dag veel blogs lees dacht ik ineens, 'waarom niet al deze tijd in mijn eigen blog steken'? Dat is uiteraard een leuke gedachte maar daarna kwamen er gedachtes al deze: 'Tja, dan wordt ik de weetikveelhoeveelste jonge vrouw (ik ben 18, maar noem mezelf liever een jonge vrouw dan een oud kind) die een blog begint. Ik denk dat ik verdwaal in het grote bos van bloggers.'
En ja, misschien gaat dat ook gebeuren. Daarbij heb ik geen goede camera, wat me ook wel tegenhield. Maar toch heb ik de knoop doorgehakt en ga ik hier dingen delen die ik leuk vind. En misschien als er ooit meer mensen dan mijn zussen en een handjevol vriendinnen mijn blog gaan lezen, kan ik wel eens een leuke camera kopen.

Dit ben ik met een hoedje
Wie ben ik?
Eerst eens even mijzelf voorstellen. Ik ben Ilse, 18 jaar en woon in Nijmegen, omdat ik sinds dit schooljaar hier studeer aan de universiteit. Mijn ouders wonen in Zwolle dus daar ben ik ook nog vaak te vinden. Aangezien ik niet zoveel college heb, heb ik erg veel vrije tijd. Hierdoor zou je dus denken dat ik heel veel hobby's heb. Nu heb ik echter een hekel aan het woord hobby's, misschien omdat ik ze niet heb. Of ja, sporten doe ik veel maar sporten is een sport. Geen hobby. Ik loop veel hard, hockey, roei zo af en toe en ben af en toe in de sportschool te vinden. Nu zou ik kunnen zeggen dat mode mijn hobby is, maar ik houd eigenlijk gewoon veel van kleding, that's it. Ik doe gewoon dingen die ik leuk vind en waar ik blij van word, en daar ga ik dus ook over bloggen. En nu stoppen over die hobby's.



Wat ga ik doen?
Zoals ik al zei ga ik bloggen over alles wat mij bezighoudt en ik leuk vind. Nu is dat volgens mij wat alle bloggers doen dus hier hebben jullie nog niet zoveel aan. Wat ik leuk vind is kleding, je kunt dus geregeld outfitposts, shoplogs en modedingetjes vinden. Nu zou je verwachten dat ik beauty ook leuk vind en daar veel over ga bloggen, maar dat weet ik nog zo niet. Ik vind beauty leuk, maar fashion is toch meer mijn ding. Misschien vind je zo af en toe een berichtje. Eten daarentegen vind ik wel heel leuk. Ik ben veel bezig met gezond eten (ja ik weet het, de zoveelste) dus ook zo af en toe een receptje of een update over mijn eetpatroon. Daarbij zou je ook sportberichtjes kunnen vinden, omdat ik bijna elke dag wel sport.

Dit ben ik op het strand

Blondillie? 
Ja mijn blog heet blondillie. Niemand had mij verteld dat als je een blog ging maken, een naam uitzoeken zo'n crime was. Alles wat ik leuk vond was bezet. Meestal door iemand uit een vaag oostblokland die in 2004 één berichtje had geplaatst. Maargoed, blondillie. Ik zelf heet Ilse, en veel vrienden noemen me Illie. Daarbij ben ik blond, dus plak dit aan elkaar en tada, blondillie. Ik vond het zelf wel lekker bekken. Spreek het wel uit als blondiellie, net als blondine. Dat klinkt leuker ;)

Genoeg over mijzelf, aan de slag! Veel leesplezier :)




1 opmerking: