vrijdag 16 mei 2014

Lace and Leather #OOTD




Jaaa! Tijd om de blote benen weer te laten zien! Dat ze nog wel wat zonuurtjes mogen gebruiken laten we maar even terzijde, shorts aan en gaan. Dat ik nooit een latina zal worden heb ik allang geaccepteerd ;) Ik draag leren hoge taille shorts met een crop top, en daar overheen een kanten top. Ik ben in Noordwijk aan zee en het is heerlijk weer om lekker naar buiten te gaan en van het zonnetje te genieten. De weersvoorspellingen voor deze week zijn ideaal, dus de zomerkleding kan weer uit de kast worden getrokken, dat vind ik nou leuk! Ik zag de laatste tijd wat foto's voorbij komen met een knot midden op je hoofd en je haar daar nog gewoon langs (geen idee hoe het heet, anyone?), dus ik probeerde het maar eens. Ik vind het wel een leuke messy hairdo. Geniet van jullie weekend! 



 | Lace crop top: H&M | Leather Shorts: Vero Moda | Shoes: Vans | Sunglasses: H&M |

4 opmerkingen: