donderdag 8 mei 2014

Let's celebrate our freedom #OOTD

Afgelopen maandag was het 5 mei en was ik in Zwolle op het bevrijdingsfestival te vinden. Het was een heerlijke lentedag en hier zie je de outfit die ik droeg. Ik koos voor mijn nieuwe vintage legerblousje die al te zien was in deze post. Daaronder een licht gebruide trui en een highwaisted shortje. (Hier liep ik even een rondje zoals je ziet, ik weet ook niet precies waarom). Vlak voor we de foto's namen kwam ik er achter dat er een gat in mijn panty zat. We waren al de hele dag op het festival geweest en hadden lekker gedanst dusja, dan blijft mijn panty zelden heel. Ik nam maar niet de moeite om een nieuwe aan te trekken omdat we op het punt stonden weer te vertrekken ;)







Blouse: Vintage | Knitted sweater: Unknown | Highwaisted shorts: Vintage | Backpack: Primark | Shoes: Vans | Bandana: Primark | Sunglasses: Primark 


En hier nog een foto'tje op het festival. Na deze foto heb ik mijn trui maar uitgedaan want het was heerlijk warm.  Ik heb genoten van de optredens, de gezelligheid, het zonnetje en lekker gedanst. Vooral het concert van Chef Special was erg gaaf. Een heerlijke afsluiter van een topvakantie. Nu weer even bikkelen op de universiteit, maar met de zomervakantie al in zicht is dat al een stuk minder erg!

3 opmerkingen: