maandag 5 mei 2014

My life in pictures - Mei #1

Mijn eerste life in pictures! Afgelopen week had ik vakantie en ik ga jullie laten zien wat ik heb uitgespookt :) 



We hebben de vakantie goed ingeluid met een heel leuk feestje. Het was koningsnacht en we gingen naar Kingsdance in Zwolle. Een heerlijk avondje gedanst met hele lieve vriendinnetjes. Nu we allemaal ergens anders sturen is het extra leuk als we elkaar weer zien.
Zoals ik al eerder schreef was ik drie dagen bij mijn zus in Antwerpen. Links zie je de voorbereiding op een outfitfoto maken (charming), zie deze post, en rechts ging ik mezelf even voor lul zetten in dit belachelijke ding. Wees gerust, ik ben gewoon voor Nederland hoor. 

 Ik begon een blog. En rechts zie je mijn favoriete ontbijtje, banaan-ei pannekoekje, klodder kwark erop en wat walnoten. Heerlijk en gezond!
Ik ging hardlopen en vind het heerlijk om een groot shirt te dragen. Dit is een mannenmaat L en niet van mij, maar toen ik terugkwam besefte ik dat het er net uitzag of ik geen broekje aanhad. Dat moet er raar uit hebben gezien. Wees gerust, ik had er wel een aan hoor.
Na het hardlopen een lekker vullende lunch. Ik houd van de combinatie pindakaas en banaan. Ik bakte ook wat suikervrije havermout koekjes. Jammie.
Ik ging het weekend naar Noordwijk en probeerde voor het eerst een Chai Tea Latte. Bij de eerste slok merkte ik al dat het mis was. Gember. Ik lust vrijwel alles maar omdat ik vroeger autoziek was moest ik altijd een lepel pure gemberpoeder naar binnenwerken. Het zou moeten helpen. Echt waar, probeer het niet, want sindsdien krijg ik niks meer naar binnen waar gember in zit. Rechts zie je de boulevard in Noordwijk. De bloemencorso vond dit weekend plaats dus er waren veel activiteiten.
Zoals een modeshow. Het was, hoe zou ik het zeggen, apart. Veel te veel glitters en rozige kakkleurtjes. Niet mijn smaak zeg maar. Rechts een lekkere lunch met avocado en ei.
We schoten outfitfoto's op het strand, zie deze post. We aten 's avonds bij een italiaans restaurantje. Heerlijk en gezellig :)
Zondag ging ik langs bij een vriendinnetje in Zwolle, en kijk, ze hadden kuikentjes! Zijn ze niet mega schattig? 



8 opmerkingen:

  1. weer leuke foto's meid! dat kuikentje wat een liefie ! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi! zo heb ik eens op de scooter gezeten met een trenchcoat en daaronder een short. Mensen zullen vast ook wel gedacht hebben dat ik er naakt onder was haha. Mijn vriendin merkte het op, van heb je dr wel wat onder? oeps..!
    Leuke diary en die kuikentjes zijn te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ergens rode nike's voorbij komen en volgens mij zijn ze heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja klopt, het zijn bordeaux suède free runs ;)

      Verwijderen
  4. Leuk foto overzicht! Krijg ook trek van je lekkere food foto's haha!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's. En leuke blog heb je. Heel veel succes met bloggen meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's! Leuk die food foto's, hou ik van hahh, vooral als het gezond is ;D
    Ik loop ook altijd in een lang shirt en heb dat ook wel eens gehad haha! Super lief kuikentje! Ik ga je blog volgen, ik vind hem heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt een leuke week uit! Het eten lijkt me ook yummie haha :)

    BeantwoordenVerwijderen