maandag 12 mei 2014

My life in pictures - Mei #2

Ik heb het laatste dagje van mijn vakantie goed gevierd bij het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Het was een heerlijk zonnig en gezellig dagje. De outfit die ik droeg zie je in deze post.




De zanger van chef special kwam even langs ons lopen en we mochten hem allemaal even aaien. We voelden ons net 13-jarige groupies.
De vakantie was voorbij dus ik ging weer naar Nijmegen. Ik maakte een brocolli-kaasquiche en hij smaakte goed! In de supermarkt zag ik deze flessen wijn en ik vond ze er zo leuk uitzien dat ik er even een foto'tje van maakte.
Woensdagavond kwamen er gezellig wat meiden eten dus stond er donderdagmorgen nog wat afwas op mij te wachten. Die avond was ik niet zo goed aan het opletten en gooide ik een glas op de grond en toen sprong er een stukje in mijn bovenbeen. Zwaargewond was ik. Nee hoor ik voelde eigenlijk niks.
Donderdagavond ging ik naar Maastricht om met vriendinnetjes uit te gaan. Dan moeten er altijd de nodige selfies gemaakt worden. Het was een super gezellige avond.
Vrijdag was het uitbrakdag en reisde ik weer terug naar Zwolle. Zaterdag werd het weer tijd om actief te worden en liep ik 12 km. Rechts zie je mijn nieuwe hogetaillebroekje. In de tweedehandswinkel had ik een super wortelachtige ouderwetse broek gekocht, jeweetwel hoog in de taille en dan loopt die super lomp uit tot je voeten. Ik keek mijn moeder lief aan en ze wist er een mooi shortje van te maken. 'S middags nam ik de trein weer op naar Limburg. Soms heb ik het idee dat mijn halve leven zich in de trein afspeelt. Nee dat valt ook wel weer mee maar ik ben toch wel erg dankbaar voor mijn studenten OV.
En maandagochtend weer in de trein naar Nijmegen. Door mijn fabuleuse planning moest ik 's ochtends in de trein mijn opdracht maken die ik voor tien uur moest inleveren. De hond waar ik schoonmaak wilde graag een selfie met mij maken, nou vooruit dan maar, ook een kusje voor jou.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je bril je zo gaaf staan, hij is echt tof! En wat ziet die broccoli kaas quiche er heerlijk uit. :) Liefs, Rowan

    PS: Ik reageer met mijn oude google account, omdat ik geen Naam/URL kan achterlaten. Mijn huidige blog is RebelliousyetRomantic.com

    BeantwoordenVerwijderen