maandag 19 mei 2014

My life in pictures - Mei #3

Hoi! Het is weer tijd voor een fotoverslagje van deze week, lees snel verder om te zien wat ik heb uitgespookt.
Maandag en dinsdag waren een beetje uni en sport dagjes, ik heb geen foto's gemaakt. Woensdagavond hadden we lekker gegeten met mijn roeiploegje en 's avonds gingen we de stad in. Er was een glow in the dark feest, dus lekker knoeien met verf, jee leuk!
Ik had nog wraps over, dus maakte ik als middagmaal ook nog maar een lekkere wrap met groentevulling en kaas eroverheen (veel kaas, kaas is lekker). Ik zocht al een tijdje naar de naam van dit soort model nikes en toen kwam een vriendin ermee. En nu ben ik verliefd op deze zwarte.
Donderdag ging ik weer naar Noordwijk, dus vrijdagmorgen begonnen met een lekker rondje hardlopen op het strand. Het was heerlijk weer en dan is het echt heel fijn om op het strand te lopen.
Ik trakteerde mezelf maar op een ijsje, en maakte outfitfoto's. Zie deze post.
De volgende morgen had ik zin in een ontbijtje bij de hema, maar dan moest ik van mezelf wel eerst hardlopen. Oke dan. Ik kwam deze mega kwal tegen en hij was erg vies en slimy. Daarna lekker bezweet (ja, bah) op het terras mijn ontbijtje nuttigen. Eigenlijk is het broodje ei niet echt lekker maarja, voor die euro kan je er niet zoveel van zeggen.
Die middag had ik een roeiwedstrijd in Delft. Het was heerlijk weer en een leuke dag! En links zie je nog een pasta met een lekkere salade. Het liefst eet ik bijna elke dag pasta maar ik beperkt het tot zo'n maximaal 2 keer per week. Als ik dan mag geniet ik er extra van ;). Oke dat is een beetje overdreven.
Zondag was er iets te doen in een doepark hier in de buurt, maar het was vooral een warboel van rennende en spelende kinderen. Ach het was heerlijk weer en lekker een rondje gelopen. 's Avonds aten we deze pannekoek van boekweitmeel met spinazie, geitenkaas, kaas en tomaatjes. Het was heerlijk, aanrader!

2 opmerkingen:

  1. Je outfitje ziet er heel leuk uit! Wat leuk dat je zo fanatiek roeit en hardloopt :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke post zeg! :D
    Die nikes vind ik echt heel mooi.
    Die pasta ziet er heel lekker uit ben er ook verzot op!
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen