zondag 4 mei 2014

Take me to the beach #OOTD






Skirt: H&M | Crop top: Forever 21 | Jacket: Vintage | Hat: Forever 21 | Socks: Primark | Shoes: Vans 
Ik was een lekker weekendje in Noordwijk en het was heerlijk zonnig, ideale omstandigheden om wat outfitfoto's te nemen op het strand. Ik draag weer mijn hoedje van de Forever 21, ik vind hem zo leuk staan bij veel outfits en het is perfect weer voor een leuk hoedje nu. Voor de rest zie je mijn jasje van de tweedehandswinkel uit deze post. Ik draag mijn witte vans die ik sinds kort heb. Ik wilde nog leuke schoenen en mijn oude paar vans waren nodig aan vervanging toe. Echter zijn ze al niet heel wit meer omdat ik op het idee kwam om ze op koninginnenacht aan te doen. Moet kunnen dacht ik. Dat viel nogal tegen, maar na flink wat schrobben met bleek zien ze er weer prima uit ;) 


5 opmerkingen:

  1. Deze outfit is zo leuk! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je jasje vind ik geweldig! Leuke foto's ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk vintage blousje heb je aan!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfit en prachtige foto's zo op het strand <3

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen